joi, 18 februarie 2010

DRUMETIE IN PADINA 28.11.2009-01.12.2009






Este ora 08 AM suntem in Sinaia, asteptam un microbuz sa ne duca la cota 1400.


















Ajunsi la cota ne pregatim rucsacii sa urcam la cabana Miorita (cota 2000).















Unii din noi au zis ca e mai usor cu telecabina.
















La cabana am mancat putin, am baut o bere " si-am plecat" catre Padina.














Unul din cei mai buni prieteni nu prea a avut noroc in aceasta iesire, facand o entorsa la glezna.















Ajunsi la cabana lumea a uitat de oboseala de pe traseu si a petrecut pana tarziu.
















De aceea unii din noi nu au mai fost in stare sa plece in traseu si au luat pranzul la aer curat.
















La o asa zi frumoasa. Pacat pentu ei.














Dar urmatoarea zi s-au trezit de dimineata "si-au plecat" in traseu catre Babele.













Cu greu dar sigur catre Babele.
















Cu asemenea peisaje uiti de oboseala si iti vine pofta a urca.














O poza de grup pentru cei sapte la cabana Babele.















De la cabana suntem in traseu catre crucea Caraiman.
















Vedere de pe Vf. Caraiman catre crucea Caraiman si statiunea Busteni.







Fiind iarna noi am uitat ca se intuneca mai devreme.















La apus de soare cu Sfinxul.










Rasarit de luna cu cabana Babele.

















Din sapte am auns noua pentru ca am recuperat doi drumeti.
















Coada lacului Bolboci si cheile Tatarului.














Panorama cu lacul Bolboci si muntii Bucegi.











Inrarea in cheile Zanoagei, un traseu foarte frumos dar din pacate destul de neingrijit de catre cei de la Parc. Aveti grija daca va duceti pe acest traseu caci toate cele trei podete sunt rupte.















Stam la prindere la primul podet.














Gasca mea care mergea agale catre Scropoasa.



















Lacul de acumulare Scropoasa.
















Ajunsi cu bine in iubitul nostru Fiord.















































































































































































































































































































































































































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu